Snippet

14 Haziran 2011 Salı

Kaptan Gemisinde Kaldı


 Tartışmasız Türk futbolunun son yıllarda yetiştirdiği en büyük yetenek olan kaptanımız Arda Turan gelecek sezon da Galatasaray forması giyecek. Lig tv’ ye yaptığı açıklamada '' Ben Galatasaray'ın sözleşmeli futbolcusuyum. 27'sinde toplanıyoruz. Fatih Terim ile baba oğul gibiyiz, onu çok seviyorum. Her şeyi zaman gösterecek. Yeni sezonda tek hedefimiz şampiyonluk, başka hedefimiz yok.'' diyen kaptanımızın kalmasında Fatih Terim en büyük etkenlerden bir tanesi.
 Geçen sezon bir açıklamasında Arda:’’En az Galatasaraylılar kadar üzülüyorum. Onların bu halini anlıyorum. Benim de çok ağrıma gidiyor bir şeyler kazanamamak, hatta en çok belki de benim ağrıma gidiyordur. En çok ben isterim belki takım kaptanı olarak kupalar kaldırmak’’ demişti. Bu sözlerinden anlaşılacağı gibi eğer gitseydi eminim gözü arkada kalacaktı. Çünkü o hem Galatasaray kaptanı hem de çok iyi bir Galatasaray taraftarı. Eminim onun görülecek bir hesabı var ve bu hesabı kapatmadan yurtdışına da gitmeyecek. Bu sezon inşallah Galatasaraylıları çok güzel bir sezon bekliyor ve Arda da gelecek başarının baş mimarı olacak. Tekrar 10u parçalı giyerken görmek güzel olacak. Teşekkürler büyük kaptan.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder