Snippet

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Nuri Şahin Real Madrid'de

Öncelikle Nuri'yi tebrik ediyorum, umarım Madrid'de de başarılı olur. Transferle ilgili birkaç noktaya değinmek istiyorum. Birincisi Nuri Şahin '' Almanya'yı seçmeseydi Mesut Madrid'e gidemezdi'' diyenlere en güzel cevabı vermiştir. Demek Türkiye'yi seçerek de büyük takımlara gidilebiliyormuş. Nuri: ''Umarım artık gençler Türkiye'yi seçerler'' diyerek bir kez daha bizim evladımız olduğunu kanıtlamıştır.

Gelelim Nuri'nin bonservisine. Geçen yıl Mesut'u 15 Milyon € ya alan Madrid yine iyi bir iş çıkarak Nuri 'yi 12 Milyon € ya aldı. Bu ekonomik başarıyı Dortmund ve W. Bremen için söylemek ise imkansız. Her iki takım da, aldığı oyunculara (prensip olarak !) en az 25 Milyon € ödeyen Mettiadrid'e oyuncularını çok düşük bir meblaya satmıştır. Yok sözleşmesinde madde varmış falan diyorlar. Oyuncuların sözleşmelerindeki maddeleri de sonuçta onlar hazırlıyorlar ve bunun önlemini almamaları oları gelecek milyonlardan etti.

İşin duyusal boyutu ise, öncelikle ben Nuri'yi hep Barça'ya yakıştırıyordum. Gelecekte Xavi-Iniesta yerine Nuri-Fabregas ikilisini hayal ediyordum. Bu hayal kısmen elimde batladı ama Nuri'nin Madrid'e transferine sevinmedim diyemem. Bir diğer konu ise Nuri'yi her zaman Mesut'tan bir adım önde gördüğümdür.Çünkü Mesut, Nuri'ye milli maça atfen 3-0 işareti yapan Podolski ile aynı milli takımda oynamaktadır; çünkü Nuri Podolski'ye yaptığı hareketi ödetmiştir.

Bundan 3-4 yıl önce Nuri'yi Galatasaray'a alabileceğimiz oyunculardan biri olarak görüyordum ama yıllar geçtikçe Nuri o kadar büyüdü ki ulaşılamaz bir hale geldi. Şimdi aynı duyduları Mehmet Ekici için besliyorum ve ondan da çok ümitliyim. Belki onu gelecek yıl parçalı formayı giyerken görebiliriz ha ne dersiniz ?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder